"Хладон R-134a застосовують в автомобільних кондиціонерах, побутових холодильниках, торговому холодильному среднетемпературном обладнанні, промислових установках, системах кондиціонування повітря в будівлях і промислових приміщеннях, а також на холодильному транспорті. Хладагент можна використовувати і для ретрофіта обладнання, що працює при більш низьких температурах. Однак в цьому випадку, якщо не замінити компресор, то холодильна система буде мати знижену холодопродуктивність.У холодильних установках, що працюють при температурах кипіння нижче -15 С, енергетичні показники фреону R134a гірше, ніж у R-12 (на 6% менше питома об'ємна холодопродуктивність при -18 С), і холодильний коефіцієнт. У таких установках доцільно застосовувати холодоагенти з більш низькою нормальною температурою кипіння або компресор зі збільшеним годинним обсягом, описуваних поршнями.
У среднетемпературних холодильних установках і системах кондиціонування повітря холодильний коефіцієнт фреону